A close up of a golf badge on a car

VW má konečne opäť predajný trhák! Je populárnejší ako Golf

Volkswagen zaznamenal nezvyčajný úspech! Zatiaľ čo predajné čísla v automobilovom biznise boli v poslednom čase pod tlakom, iný produkt koncernu sa predáva lepšie ako kedykoľvek predtým. Nie, nejde o Golf ani o ID.3.

Kultový produkt Volkswagenu, ktorý sa desaťročia podával najmä v jedálňach spoločnosti, zažíva comeback v maloobchode. A predáva sa lepšie ako VWs bestseller Golf.

VW Currywurst prekonala Golf

Od júna je VW Currywurst dostupná v sieťach Edeka a Netto – a stáva sa skutočným predajným hitom. Ako spoločnosť nedávno oznámila, za prvých osem mesiacov roka 2025 bolo vyrobených približne 4,4 milióna VW Currywurst. „Už počas prvých týždňov predali Netto a Edeka spolu 91 145 balení Volkswagen Currywurst s kečupom – teda niekoľko tisíc týždenne,“ uvádza VW v internom článku. V rovnakom období automobilka predala 2,3 milióna vozidiel, teda takmer o polovicu menej.

Aktuálna verzia klobásy, ktorá je teraz dostupná v supermarketoch, je hotová verzia známej VW kantínovej klobásy. Jedno balenie obsahuje 170 gramov nakrájanej curry klobásy a 180 gramov koreneného kečupu. Produkt stačí zohriať v mikrovlnke, podobne ako konkurenčné výrobky iných značiek.

Volkswagen testuje predaj v maloobchode

Momentálne prebieha testovací predaj vo vybraných regiónoch. VW plánuje ponúkať hotovú Currywurst dlhodobo v celej krajine, no konkrétny časový plán zatiaľ neexistuje. „Vyzerá to veľmi dobre a naďalej sme na expanzívnom kurze, pokiaľ ide o počet predajní potravinových reťazcov, ktoré do svojho sortimentu zaraďujú naše produkty Currywurst,“ hovorí Dietmar Schulz, vedúci potravinárskej výroby v rámci Service Factory.


Značka:


Komentár

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *