Volkswagen zaznamenal nezvyčajný úspech! Zatiaľ čo predajné čísla v automobilovom biznise boli v poslednom čase pod tlakom, iný produkt koncernu sa predáva lepšie ako kedykoľvek predtým. Nie, nejde o Golf ani o ID.3.
Kultový produkt Volkswagenu, ktorý sa desaťročia podával najmä v jedálňach spoločnosti, zažíva comeback v maloobchode. A predáva sa lepšie ako VWs bestseller Golf.
VW Currywurst prekonala Golf
Od júna je VW Currywurst dostupná v sieťach Edeka a Netto – a stáva sa skutočným predajným hitom. Ako spoločnosť nedávno oznámila, za prvých osem mesiacov roka 2025 bolo vyrobených približne 4,4 milióna VW Currywurst. „Už počas prvých týždňov predali Netto a Edeka spolu 91 145 balení Volkswagen Currywurst s kečupom – teda niekoľko tisíc týždenne,“ uvádza VW v internom článku. V rovnakom období automobilka predala 2,3 milióna vozidiel, teda takmer o polovicu menej.
Aktuálna verzia klobásy, ktorá je teraz dostupná v supermarketoch, je hotová verzia známej VW kantínovej klobásy. Jedno balenie obsahuje 170 gramov nakrájanej curry klobásy a 180 gramov koreneného kečupu. Produkt stačí zohriať v mikrovlnke, podobne ako konkurenčné výrobky iných značiek.
Volkswagen testuje predaj v maloobchode
Momentálne prebieha testovací predaj vo vybraných regiónoch. VW plánuje ponúkať hotovú Currywurst dlhodobo v celej krajine, no konkrétny časový plán zatiaľ neexistuje. „Vyzerá to veľmi dobre a naďalej sme na expanzívnom kurze, pokiaľ ide o počet predajní potravinových reťazcov, ktoré do svojho sortimentu zaraďujú naše produkty Currywurst,“ hovorí Dietmar Schulz, vedúci potravinárskej výroby v rámci Service Factory.

Pridaj komentár